Tuesday 1 February 2011

Still renovating our house...

Hi guys, it's been a while, isn't it? I just couldn't find the time to make more blogposts. There are so many things I would like to do before the baby is born and I just don't have as much energy. We are renovating the guest room, so it can be both guest room and study in one to make space for a nursery. And we are having new windows and doors in some of the rooms and replaced a radiator. In between, we thrifting furniture for the nursery and renovating that too. If you are following me on Twitter, you'll get a glimpse of all that.

But, although I haven't been blogging as much as I would have liked lately, I did make some pictures and scans  for my blog.  This stamp I made for the son of a friend who was baptised last summer. 

3 comments:

Snorresnoes said...

Succes met klussen! En leuke stempel heb je gemaakt, erg mooi ook die kleuren op de gele kaart

Fiona said...

Hey! It was such a long time ago!!
Have fun renovating and show us the results!!

Karen. said...

Dag Marije

Fijn dat je op mijn reactie antwoordde! Eerst gebruikte ik een gewone gom als stempel, maar toen vroeg iemand voor een swap en wou ik liever degelijk materiaal aanbieden. De gom vond ik anders wel leuk materiaal.. en het beste dat ik tot nu toe had. Nu heb ik al de 'essdee lino plaat' gebruikt (http://www.martinbrinkhuis.nl/content/NL/120?Categorie=28.5.3.2). Deze vond ik in de plaatselijke tekenwinkel, maar na een paar keer snijden heb ik het opgegeven: veel te hard drukken voor resultaat. Bij de tweede poging gebruikte ik de 'Artemio graveerblok', vrij duur in aankoop. Blijkbaar snijdt de roze/beige variant, die ik had, veel minder goed dan de witte. Bij de roze kreeg ik allemaal kleine brokjes en weinig details. De witte variant is inmiddels niet meer in de handel, dus deze kan ik ook niet meer proberen. Na zoveel zien te hebben in stempelen, zag ik al mijn ideeën al slinken.. omdat er geen materiaal voor mij ter beschikking was. Nu ja, tot dat ik jou blog vond :)
Ik denk dat ik, net zoals jij, de roze en de witte variant ga bestellen. Het is wel vrij duur materiaal.. zo te zien. 18 euro voor een lapje van 12x12 cm roze blok. En 20 euro voor een blokje van 9x12cm witte. Of denk ik nu verkeerd? Zijn de verzendingskosten eigenlijk hoog?

Bedankt! Liefs, Karen