Sunday 3 February 2013

Guestblogger at Moodkids


English below
Soms vraagt het Echte Leven zo veel van je dat van de online wereld zomaar een hele week aan je voorbij gaat. Mij gebeurde dat afgelopen week. Ik was hartstikke ziek, manlief zat in het buitenland en zelfs met de hulp van m'n superlieve schoonfamilie lukte het me niet om ook maar even achter de computer te kruipen. Ik weet dat iedereen dat wel eens overkomt, en dat jullie dat best begrijpen. Daarom voel ik me ook niet echt schuldig dat er afgelopen week geen 52-weken-project-blogpost verscheen. Toch baal ik er enorm van dat het me nu niet lukt m'n goede voornemen langer dan drie weken vol te houden. Al geldt dat geloof ik voor half Nederland. En echt, ik haal hem in, beloofd!
Nu weet ik dat jullie hier niet gekomen zijn om over mijn sores te lezen maar omdat jullie allemaal snakken naar wat heerlijke prentenboeken-inspiratie. En dat komt goed uit, want er verscheen deze week wel een blogpost van mijn hand op de website van Moodkids. Toevallig ging dat deze week over een hartstikke leuk prentenboek. Dus ga gauw kijken!

Moodkids is een "online magazine en daily blog voor creatieve en stijlvolle ouders", dat wordt gemaakt door de bloggers Maike een Eefje. Ze werken daarbij samen met veel andere leuke bekende en minder bekende bloggers en webshops en volgens mij is het ook hartstikke leuk om te lezen als je geen kinderen hebt. Ik heb de eer om er een keer per twee weken een guestblog over kinderboeken te mogen schrijven, iets wat ik nog steeds niet helemaal kan geloven. Mocht je het hier een beetje stil vinden, dan is daar nog genoeg leuks te lezen!

English
Sometimes Real Life needs all your attention. That happened to me last week, when I was ill and my husband was abroad. To my own disappointment I had no choice but to fail keeping my New Year's Resolution, at least for one week. But I will make it up to you when I feel better, promised!
I'm sure you didn't came here to read about my little problems, you just wanted to see another nice picture book. So, the good news is: the website Moodkids did publish a blogpost by me featuring a nice picture book, although the post is in Dutch.
Moodkids is an online magazine and daily blog for creative and stylish parents and I feel so lucky to be part of their team of guestbloggers. Most of the magazine and blog is in Dutch, but I'm sure you'll find enough visual inspiration there.

1 comment:

Mars said...

Ja maar je kan die blogpost toch gewoon meetellen joh? Is je voornemen ook niet 'mislukt'! ;)
Ik hoop dat je je weer helemaal beter voelt, maar als je de griep hebt gehad zal het wel niet....