Monday 20 June 2016

Teun werd 1!

Onze lieve Teun Joppe werd vorige week al weer één jaar. Geboren op z'n papa's verjaardag vierden we dubbel feest. Het feestvarkentje zelf was een beetje ziekjes en een lachje wilde er maar niet af. Bij ons wel, want het was een topdag met onverwacht mooi weer, lieve vrienden, ondeugend en hilarisch gedrag van de oudsten en een verlenging tot na het diner van diepvriespizza en soep-uit-blik. Ach, er zat al fruit op de taart, niet waar?
Teun kreeg een paar jaloersmakende cadeau's waar ikzelf voorlopig nog het meest van geniet. Zo had ik al jaren een oogje op het boek 'Ik wil mijn hoed terug' van Jon Klassen en hetzelfde gold voor de 'Hidden Hare' print van Anja Mulder. Dat leken me nou twee fantastische cadeau's voor de kleine man niet waar? Van vrienden kreeg hij o.a. 'Het bijzondere beestjesboek van Yuval Zommer, dat geweldig leuk is. En want vind je van dit toffe duikbootje? Ik had het nog nooit eerder gezien, mar het is van Planboys en helemaal duurzaam en ecologisch verantwoord, en ook nog lekker fotogeniek. O, en Teun ging er meteen mee spelen! Manlief kreeg een mooie stoel en ik een fantastische bos bloemen, dus we hadden niks te klagen.
Maar het allerfijnste is toch wel dat dit lieve kleine vrolijke mannetje al weer een jaar bij ons is. Hij wint iedereen voor zich en we zijn allemaal dol op hem. Ik bof toch maar!

No comments: